Ring Ring

nessa's picture

Time to head back to school! Some of you are already back and some of you are about to start again. What are you looking forward to most about being back in school? (If anything!)

No Subject

I love this movie! It's going straight into my favorites!

OMG I HAVEN'T MADE MOVIES FOR

OMG I HAVEN'T MADE MOVIES FOR A LONG TIME XD

Time for a new blog nessa or

Time for a new blog nessa or JCee.

While we're still on the topic of school, maybe the blog should be about favorite subjects?

Can people please signup for

Can people please signup for BFYL season 8 I only need 6 more people

The Ultimate Movie Awardsmany

The Ultimate Movie Awardsmany people entering and not many voting change the little amount of votes to a huge amount of votes

Catboy stop spamming the blog

Catboy stop spamming the blog -_-

no

no

I know I've already posted a

I know I've already posted a lot of this, but please vote on The Ultimate movie awards! Click on my profile, round 1 is very recent!

Wow alot of rain where I am

Wow alot of rain where I am two storms their was a power failure at a buffet due to heavy rain then it rained alot again when I went to my new mansion and now that ive looked out the window it looks like it rained overnight

LOL

LOL

I just made a movie called

I just made a movie called "My Feelings: School" about how peer pressure and bullying is RUINING school.

@GamingCash
I also moved a few weeks ago to a luxurious two-floor apartment :D

I moved yesterday my new

I moved yesterday my new house looks cool its a mansion although the only thing I dont like about this mansion is that its to brown and I get lost in it easily

I JUST realized that I did

I JUST realized that I did not post a single comment on this blog xD

Anyways, over here, school starts September 3rd, because September 2nd is Labour Day over here. I don't really know if I'm looking forward to the school-year, I guess I'll just see how it goes.
-Blah :)

i live in australia. it's

i live in australia. it's spring here. and over halfway though the school year. also, please make australian states available to pick when signing up.

PLEASE VOTE ON THE ULTIMATE

PLEASE VOTE ON THE ULTIMATE MOVIE AWARDS!! SOMEONE MIGHT HAVE NOMINATED YOUR MOVIE!

No Subject

Hmmm… I couldn’t wrap my brain around that one!

Man, I NEED TO START MAKING

Man, I NEED TO START MAKING MORE MOVIES! XD

Wow, it's September already.

Wow, it's September already. School starts tomorrow :(

@catboy
How many times do I have to tell you?
We tried to make a year-round party in September 2012 but nobody cared about it anymore in November!

Why do we have to party just

Why do we have to party just now? Why can't we party all the time? PLEASE VOTE ON THE ULTIMATE MOVIE AWARDS!

Lol people are barely

Lol people are barely starting, and I'm about to start my 5th week of school. I'm in 7th grade btw

POST ALREADY SHEESH

I am only looking forward to

I am only looking forward to art class.

No Subject

That is the strangest thing I've ever seen.

Lol, we drove out of Krakow

Lol, we drove out of Krakow at 11:30AM and got new at 1:00PM. We stayed at our maternal grandparents for dinner but a storm brewed up so instead of having the end of summer party we went to our other grandparent's. Luckily my best friend from my old school Rafal was at our grandparent's neighbor's house (The neighbor is our mutual classmate and a distant cousin of mine) so we had some fun with him online, but he left so I'm at my grandma's again.

The Zimmer Annual Party is

The Zimmer Annual Party is off to a great start! :D
Thanks for contributing, imastamper and abbeybunny! Everyone make sure to watch the pilot episode of "House of Zam" today. #RadBlahMacParty

Anyways, today is August 31, so I am going to my hometown to have a big end of summer party up in my land in the hills. Lol, I always incorrectly called it plantation. I'd rather call it "land in the hills". The official translation means "plot", but it's really land in a rural area owned by city folks.

Guys, I really need votes on

Guys, I really need votes on round 1 of the ultimate movie awards! It's my last movie, PLEASE vote!

Hey guys, please vote on the

Hey guys, please vote on the ultimate movie awards!

But who is Connect4 on ZT?

But who is Connect4 on ZT?

@Catboy Really? O_o Connect4

@Catboy

Really? O_o Connect4 put the first picture on the Wiki... so... Maybe he made it.

EDIT

I checked out his profile on the wiki, and it says he's the founder. Therefore, Connect4 made the Zimmer Twins Wiki.

I'm going to be hanging out

I'm going to be hanging out with new friends on weekends! I would also like you to post 'two spots left for the 13 show.'

No Subject

I disagree!

My thoughts on some (not all)

My thoughts on some (not all) of my classes. Some I always had, some are coming up for middle school. (Which is 7th-9th grades in Poland)

Math: Boring especially geometry, but I'm good at it. :s
Chemistry, Physics, and Biology: NO!
History: Pretty interesting, but that depends.
Geography: I'm good at capitals and stuff, but not latitude and longitude and what ever
Polish: Stressful but okay.
English: A lot of work but interesting
German: *yawn* Too hard!
Gym, Swimming: Me too wimpy :(

I don't have school till

I don't have school till Sept. 16. So there jaaszi XD. Also, @imastamper, as of now, no one has a clue who actually made the wiki

Boooo! school is like soooooo

Boooo! school is like soooooo boring!

I'm actully gonna be happy

I'm actully gonna be happy when school starts. (Last year I was completley bummed.) I'm happy cause I'm really getting bored with Summer.

I don't have school until

I don't have school until next Wendesday! Not bragging BTW.

Im really moving to somewhere

Im really moving to somewhere my house just closed so im staying at my granparents house and I am not looking forward to school because I mean I hate it!!!! If I could do anything in the world it would be to end school forever!!!!!

Woo hoo!

Woo hoo!

I'll get to see my friends

I'll get to see my friends again!

@Moderators I've said this

@Moderators

I've said this before, but I'll say it again- Do you guys know that the users of Zimmer Twins got together and made a Wiki?

--------------
I can't wait until summer break finally rolls around.

It's August 28th, we start

It's August 28th, we start school in 5 days here in Poland (September 2nd this year)

Unfortunately, I just moved to a bigger city (Kraków) and I am going to a boring private school :/
I would go to a different school anyway, because I am going to 7th grade and in Poland that's the first year of middle school. But at least it would be my old town and I'd know some of my classmates. The only good thing about this move is that our apartment is fancy and two floors and all that.

Yay new blog and must see

Yay new blog and must see made just now! 1st! :D